Wednesday, January 7, 2015

HAAAAIII !!!






Peeerrrggghhh, dasyat gilller blog aku! Oohook oohook… sarang lelabah pon dah bertapa. Hhermm, firstly nak cakap “WELCOME TO YOUR BLOG” hahaha… Banyak jugak laa moments yang aku lalui. Lagi-lagi aku makin dewasa… dewasa ke?? Kemetot je aku tengok. Hahaha…

Yessss… betol cakap korang! Aku minat KPOP. Achaner pulak ngan korang? Siince aku darjah 5. Tuu pon berjangkit ngan kazen aku… Hahaha. Tak tau laa achaner boleh minat dengan KPOP. Oke laa tu, darii minat retis melayu yang tape hape kan? Betol tak?


https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR4RnP0hIPwTt5qmqSf6RGBrIHe2R_jENZPFz0cG-NFGLzRcOWk

Pejam celik pejam celik… dah masuk tahun baruuu! Yyeeaahhh. Alhamduliillah aku masih bernafas. Tak sangka umur aku dah 17 tahun! Aku pon terkezut… Hahaha.
Hamm… semalam ade pulak ayat nak update blog. Time nak update blog tetiba pulak melayang entah kemana… -..- 

Semoga tahun ni lebih bermakna daripada tahun sebelumnyaa...




No comments:

Post a Comment