Tuesday, March 19, 2013

Sampai Hati



Korang apa khabar? Sihat? Betul ke ni? Batuk2 lagi tu… Ahakss :3, takde la gurau aje. Hari ni aku citer pasal “SAMPAI HATI”. Menarikan? *angkat kening. Tambah lagi aku tengah dengar lagu APink –I don’t Known-

A     Z     M     M     E     R     A

Group ni aku memang suka! :D serious aku cakap MEMANG SUKA. Group ni ditubuhkan pada tahun lepas, maksud aku 2012. Tapi… (cewahh, siap ada tapi2 lagi). Dalam group tu, ada sorang kawan *ni antara aku dengan hati aku* :’). Nama dia aku tak boleh la bagitau, nanti kecut hati pulak. Bukan ‘A’, bukan ‘E’ dan bukan ‘R’! Tapi ‘M’… *sengih jahat

Tak tau la kenapa, ada time tu aku suka dan ada aku tak suka PERANGAI dia. Buat sakit hati aje, *mulut muncong. Dia memang sanggup jadi bendul semata2 nak dapatkan perhatian. Aku cakap direct aje!

Hari Jumaat, pakwe ‘M’ tak datang. So tempat tu kosong. Time sejarah ‘E’ duduk kat tempat kosong tu, then ‘A’ pon ajak ‘M’ duduk kat tempat ‘E’, tinggal la aku sensorang kat situ. :’/ Ye la kan, pakwe si ‘M’ tu kan BENDUL, so makwenya pon BENDUL jgak laa -.-


Time tu cikgu takde, tiba2 pulak aku rasa sedih. Termenung lama sikit air mata aku jatuh! Apa ni? mata aku masuk habuk ke? Tak, tak mungkin aku sedih sebab kena tinggal dengan kawan!!! Felling betul aku tadi. Pastu, ‘M’ datang tanya aku “kenapa ko nangis?” boleh pulak dia tanya macam tu! Rasa nak sepak pon ada. Aku dah lama sabar… Aduh macam dalam drama Korea la pulak! *tepuk dahi. :3. Kalau aku jadi dia, dah lama aku cakap macam ni ''tak pelah 'A', kesian 'M' nanti dia duduk sensorang!''. Ni tak, lepas habis Sejarah duduk kat tempat dia then dia. Bukan nak cakap SORRY ke MINTAK MAAF ke?

Aku nak sounds, tapi… tak pelah bagi chance kat dia. Kalau dia buat lagi…


 I never forgive her!!!


*Bro, kalau nak baca tajuk ni RAHSIA kan je, jangan bagitau sapa2 OKE? Take care :3








No comments:

Post a Comment