Tuesday, January 29, 2013

Sabo jelaa... T_T





Woww :O.. 'dasyekk' betol tajuk aku malam ni. Sebab apa? -Oh yang tu nanti aku
citer, oke! Peristiwa ni sejak aku berumur antara 10 atau 11 tahun *cewaahh*

Macam mane nak citer ekk? *lorh apa kehe ni?* Macam ni lah. Sepupu aku, aku dah lama
boikot dia! *boikott? :o* Owh, jagan terkejut sangad. Hal kecik aje. -,-
Aku boikot dia sebab perangai dia yang tak senonoh, harap je pandai. Tapi 
tak boleh harap.

Lagi satu.. sampai sekarang aku tak boleh tengok muka dia. Nasib dia lelaki
kalau tak aku dah lama terajang dia.. *Fuyyo*. Maaf jagan takut dengan aku, aku bukannya
makan orang pon -oo-

Sekarang ni dia dah habis SPM. Dah la sekolah agama, asrama pulak tu. Takdek
sifat 'molek' sikit! Tapi tahun ni maybe dia dah insaf *Bagus la macam tu* :p
Tapi aku tetap boikot dia dalam family besar aku!

Oke.. aku dah mengantuk dah ni! Ubat nyamuk pulak lupa nak pasang
Take care... ;)









No comments:

Post a Comment